Image from Google Jackets

Cómo medir la satisfacción del cliente : diseño de encuestas, uso y métodos de análisis estadísticos / Bob E. Hayes ; traducción de María del Pilar Carril Villarreal.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Publication details: Mexico, D. F. : Oxford University Press, 1999Edition: 1a edDescription: 271 p. : ilISBN:
  • 9706134514
Subject(s): DDC classification:
  • 658.812 H417c
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.812 H417c (Browse shelf(Opens below)) Available 000000033630
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.812 H417c (Browse shelf(Opens below)) Available 000000033629
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.812 H417c (Browse shelf(Opens below)) Available 000000034038

Traducción de: Measuring customer satisfaction, 2 ed.

Incluye referencias bibliográficas e índice.

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha