Image from Google Jackets

Importancia del servicio como estrategia de marketing para la satisfacción de los clientes de una empresa cooperativa : Caso: Cooperativa de Servicios Múltiples de la Universidad Autónoma de Santo Domingo. COEPROUASD, 2016 / Vanessa J. González V., Carlos A. Rodríguez R., Enmanuel Rodríguez G.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publisher: Santo Domingo : UASD, 2016Description: [103] hContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
Available additional physical forms:
  • También disponible en CD-ROM (CD M-0015 FCES 2016).
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Tesis pendiente de revisión.

También disponible en CD-ROM (CD M-0015 FCES 2016).

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha