Image from Google Jackets

Marketing 1 x 1 : cada cliente es un mercado / compilado por James H. Gilmore y B. Joseph Pine II. ; traducción Adriana Arias de Hassan.

Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Series: Un libro de Harvard business reviewPublication details: Bogotá, Colombia : Editorial Norma, 2000Description: xxxiii, 265 pISBN:
  • 9580458278
Subject(s): DDC classification:
  • 658.8 M345ma
Online resources:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.8 M345ma (Browse shelf(Opens below)) Available 000000063606

Esta colección de 10 artículos publicados en Harvard Business Review contiene lo mejor del pensamiento de los últimos años sobre la individualización masiva y explora tanto los éxitos como los fracasos de este enfoque.

Traducción de: Markets of one: creating customers unique value through mass customization.

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha