Image from Google Jackets

El marketing según Kotler : cómo crear, ganar y dominar los mercados / Philip Kotler ; traducción de Federico Villegas.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Series: Publication details: Barcelona : Ediciones Paidós Ibérica, © 1999Description: 310 pISBN:
  • 8449307546
Subject(s): DDC classification:
  • 658.8 K874m
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.8 K874m (Browse shelf(Opens below)) Available 000000028142
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.8 K874m (Browse shelf(Opens below)) Available 000000057107
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.8 K874m (Browse shelf(Opens below)) Available 000000028144
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 4to. Piso Colección General 658.8 K874m (Browse shelf(Opens below)) Available 000000028143

Incluye referencias bibliográficas a pie de pág. e índice.

Traducción de: Kotler on marketing. How to create, win and dominate markets.

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha