Normal view MARC view ISBD view

Las 22 leyes inmutables de la marca : como convertir un producto o un servicio en una marca mundial / Al Ries, Laura Ries.

By: Ries, Al.
Contributor(s): Ries, Laura.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Serie McGraw-Hill de management.Publisher: México, D. F. : McGraw-Hill Interamericana Editores, © 2001Edition: 1a ed.Description: xi, 196 p.ISBN: 9701031245; 9789701031247.Subject(s): Marcas de fábrica | Marcas de empresas | Mercadeo | Mercadeo -- Toma de decisionesDDC classification: 658.827 R559v Online resources: Click here to access online
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Procesos Técnicos
658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000019605
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000249770
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000019601
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000019602
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000019604
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000249768
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000063957
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000019603
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central
Sala General - 4to. Piso
Colección General 658.827 R559v (Browse shelf) Available 000000249769

Traducción de: The 22 inmutable laws of branding. How to build a product or service into a world-class brand. 1. ed.

Incluye índice.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha