Image from Google Jackets

Investigación de mercados : un enfoque aplicado / Naresh K. Malhotra.

By: Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Publication details: México : Pearson Educación, © 2004Edition: 4a edDescription: xxviii, 713, [70] p. : ilISBN:
  • 9702604915
Subject(s): DDC classification:
  • 658.83 M249i 2004
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

This record has many physical items (25). View all the physical items.

Browsing Biblioteca UASD - Sede Central shelves, Shelving location: Sala General - 4to. Piso, Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.83 M249i 2004 Investigación de mercados : 658.83 M249i 2004 Investigación de mercados : 658.83 M249i 2004 Investigación de mercados : 658.83 M249i 2004 Investigación de mercados : 658.83 M249i 2004 Investigación de mercados : 658.83 M249i 2004 Investigación de mercados : 658.83 M249i 2004 Investigación de mercados :

Los datos expuestos en este registro fueron tomados de otro porque el ejemplar presente no contaba con la suficiente información.

Incluye referencias bibliográficas e índice.

Traducción de : Marketing researc : an applied orientation.

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha