Image from Google Jackets

El aprendizaje de las ciencias : implicaciones de las "ideas previas" de los alumnos / Roger Osborne y Peter Freyberg ; traducción Jorge de Lorbar.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Series: Educación hoyPublication details: Madrid : Narcea, 1995Edition: 2a edDescription: 301 p. : ilISBN:
  • 8427708874
Subject(s): DDC classification:
  • 372.35 O814a 1995
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 2do. Piso Colección General 372.35 O814a 1995 (Browse shelf(Opens below)) Available 000000291799
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 2do. Piso Colección General 372.35 O814a 1995 (Browse shelf(Opens below)) Available 000000291800
Browsing Biblioteca UASD - Sede Central shelves, Shelving location: Sala General - 2do. Piso, Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
372.35 H284e 2003 Enseñanza y aprendizaje de las ciencias / 372.35 H284e 2003 Enseñanza y aprendizaje de las ciencias / 372.35 O814a 1995 El aprendizaje de las ciencias : 372.35 O814a 1995 El aprendizaje de las ciencias : 372.35 R918e 2007 Ellos vienen con el chip incorporado : 372.357 A282 El agua : 372.357 A282 El agua :

Traducción de: Learning in science. The implications of children's science.

Incluye referencias bibliográficas.

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha