El aprendizaje de las ciencias : implicaciones de las "ideas previas" de los alumnos / Roger Osborne y Peter Freyberg ; traducción Jorge de Lorbar.
Material type: TextLanguage: Spanish Original language: English Series: Educación hoyPublication details: Madrid : Narcea, 1995Edition: 2a edDescription: 301 p. : ilISBN:- 8427708874
- 372.35 O814a 1995
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 2do. Piso | Colección General | 372.35 O814a 1995 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 000000291799 | ||
Libros | Biblioteca UASD - Sede Central Sala General - 2do. Piso | Colección General | 372.35 O814a 1995 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 000000291800 |
Browsing Biblioteca UASD - Sede Central shelves, Shelving location: Sala General - 2do. Piso, Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
372.35 H284e 2003 Enseñanza y aprendizaje de las ciencias / | 372.35 H284e 2003 Enseñanza y aprendizaje de las ciencias / | 372.35 O814a 1995 El aprendizaje de las ciencias : | 372.35 O814a 1995 El aprendizaje de las ciencias : | 372.35 R918e 2007 Ellos vienen con el chip incorporado : | 372.357 A282 El agua : | 372.357 A282 El agua : |
Traducción de: Learning in science. The implications of children's science.
Incluye referencias bibliográficas.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.