Image from Google Jackets

Diccionario de términos de marketing, publicidad y medios de comunicación : inglés-español, spanish-english / Enrique Alcaraz Varó, Brian Hughes, Miguel Ángel Campos.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Ariel referenciaPublication details: Barcelona : Editorial Ariel, © 1999Edition: 1a. edDescription: xix, 519 pISBN:
  • 84-344-0515-6
Subject(s): DDC classification:
  • R 658.8003 A348d
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala de Referencia Colección de Referencia R 658.8003 A348d (Browse shelf(Opens below)) Préstamo Interno 000000052842
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala de Referencia Colección de Referencia R 658.8003 A348d (Browse shelf(Opens below)) Préstamo Interno 000000052841
Libros Libros Biblioteca UASD - Sede Central Sala de Referencia Colección de Referencia R 658.8003 A348d (Browse shelf(Opens below)) Préstamo Interno 000000221222

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha