Image from Google Jackets

Plan marketing para fidelizar clientes en empresas comerciales. : Caso; Ferretería Ochoa), en Santiago de los Caballeros, R.D. / Milagros Zoraida Báez Disla, Ana Sugeiry Torres, Daniris Cabrera Sierra.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publication details: Santo Domingo : UASD, 2014Description: [6], 41, [47] h. : ilSubject(s): Dissertation note: Informe final del curso de equivalencia No. 615 optativo a la tesis de grado de la facultad y No. 124 para la Lic en: Mercadotecnia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Informe final del curso de equivalencia No. 615 optativo a la tesis de grado de la facultad y No. 124 para la Lic en: Mercadotecnia.

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha