Image from Google Jackets

Análisis de los canales de distribución como estrategía de marketing de una empresa industrial : caso: Productos Oriente-Especias / Wilkin A. Ramírez, Sandra M. Mercado.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publication details: Santo Domingo : UASD, 2011Description: [03], 36, [34] h. : ilSubject(s): Dissertation note: Informe final del curso de equivalencia No. 482 optativo a la tesis de grado de la Facultad y No. 92 para la: Lic. en Mercadotecnia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Tesis Tesis Biblioteca UASD - Sede Central Sala de Tesis - 4to. Piso Tesis y Trabajos de Grado M-0025 FCES 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 000000233894

Informe final del curso de equivalencia No. 482 optativo a la tesis de grado de la Facultad y No. 92 para la: Lic. en Mercadotecnia

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha