Image from Google Jackets

Implementación de un plan de estrategía de márkenting de servicios en consulta médica a domicilio, caso : Socorro Organizado de Salud, ONG / Gisselle González Mejía, Elizabeth Rubio Suárez, Yessenia Adames Tejeda.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publication details: Santo Domingo : UASD, 2010Description: [07], [106] h. : ilSubject(s): Dissertation note: Informe final del curso de equivalencia No. 456 optativo a la tesis de grado de la Facultad y No. 85 para la Lic. en Mercadoctenia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Tesis Tesis Biblioteca UASD - Sede Central Sala de Tesis - 4to. Piso Tesis y Trabajos de Grado M-0033 FCES 2010 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Préstamo Interno 000000224575

Informe final del curso de equivalencia No. 456 optativo a la tesis de grado de la Facultad y No. 85 para la Lic. en Mercadoctenia

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha