Image from Google Jackets

Gestión de calidad total en una empresa de servicios turísticos, caso : Renaissance Jaragua, Hotel & Casino / Ivannia C. Molina D., Teresa Mateo Z., Mercedes Pacheco G.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publication details: Santo Domingo : UASD, 2008Description: 53, [16], 14 : ilSubject(s): Dissertation note: Informe final del curso de equivalencia No. 395 optativo a la tesis de grado de la Facultad y No. 68 para la Lic. en Mercadotecnia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Tesis Tesis Biblioteca UASD - Sede Central Sala de Tesis - 4to. Piso Tesis y Trabajos de Grado M-0012 FCES 2008 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 000000214556

Informe final del curso de equivalencia No. 395 optativo a la tesis de grado de la Facultad y No. 68 para la Lic. en Mercadotecnia

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha