Image from Google Jackets

La gestion en el servicio al cliente : caso Colgate Palmolive / Hugo Rosel, Fedérico Mejía, Bethania D. García G.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publication details: Santo Domingo : UASD, 2000Description: 39, [26] h. : ilSubject(s): Dissertation note: Informe final del curso de equivalencia No. 175 optativo a la tesis de grado de la facultad y No. 9 para la: Lic. en Mercadotecnia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Informe final del curso de equivalencia No. 175 optativo a la tesis de grado de la facultad y No. 9 para la: Lic. en Mercadotecnia

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha