Image from Google Jackets

Como organizar un departamento moderno de marketing / Mirella A. Ozoria, Brígida Chávez, Francisco Capellán.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publication details: Santo Domingo : UASD, 1999Description: 50, [34] h. : ilSubject(s): Dissertation note: Presentaciún del informe final del curso de equivalencia No. 154 optativo de la tesis de grado de la Facultad de Ciencias Economicas Sociales No. 03 para la: Lic. en Mercadeo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Tesis Tesis Biblioteca UASD - Sede Central Sala de Tesis - 4to. Piso Tesis y Trabajos de Grado M-0049 FCES 1999 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 000000214425

Presentaciún del informe final del curso de equivalencia No. 154 optativo de la tesis de grado de la Facultad de Ciencias Economicas Sociales No. 03 para la: Lic. en Mercadeo

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha