Image from Google Jackets

Plan de markenting para bebidas gaseosas : caso Country Club / Rafaela A. de Peña D., Gertrudis M. Valdes, Marlenys Y. Matos.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Tesis y disertaciones académicas (Universidad Autónoma de Santo Domingo)Publication details: Santo Domingo : UASD, 2003Subject(s):
Dissertation note: Informe final del curso de equivalencia no. 245 optativo a la tesis de grado de la Facultad de Ciencias Econímicas y Sociales y no. 26 para la: Lic. en Mercadotecnia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Informe final del curso de equivalencia no. 245 optativo a la tesis de grado de la Facultad de Ciencias Econímicas y Sociales y no. 26 para la: Lic. en Mercadotecnia

There are no comments on this title.

to post a comment.
New Page 3

© Copyright 2021. Todos los derechos reservados. Universidad Autónoma de Santo Domingo.

Powered by Koha